вторник, 5 июня 2018 г.

ДИВОВИЖНИЙ СПЛАНОВАНИЙ БЕДЛАМ

Продовжується демонстрація процесу розгляду поправок до проекту закону про антикорупційний суд. Демонстрація ж полягає у тому, що президія ВР і доповідач роблять вигляд, що обговорюють пропозиції до цього чутливого документа. Оскільки у залі знаходиться від сили 30-40 депутатів, жодна поправка не може бути підтримана чи відкинута. Розрахунок робиться на те, що у четвер зженуть законодавців, підлякають їх (а вже зараз пошепки передають попередження на зразок: не буде прийнято закон – розпустять ВР, хоча не можна розпустити того, що фактично не існує; або інше – для тих, хто не голосуватиме, будуть скасовані країнами-партнерами візи і т.д. і т.п.), і одним голосуванням повернуть усі потрібні новели до закону і проголосують його в цілому.
Питання: навіщо потрібно було демонструвати цей цирк протягом двох тижнів? Зробили б так одразу і перейшли до інших вимог МВФ – підвищення ціни на газ для домогосподарств та введення ринку землі.
Цікавий пасаж з цього бедламу: організатори розгляду закону про антикорупційний суд наполягають на тому, що на вимогу Венеційської комісії слід вилучити позиції про перевірку кандидатів на посади суддів на детекторі. Мовляв, це суперечить рішенням Євросуду з прав людини, є порушенням цих прав.
Тоді постає інше питання: а як кваліфікувати перевірку на детекторі Н.Савченко, про результати якої так гучно звітують.
Чи Венеційська комісія і ЄСПЛ сюди не туляться?

До речі, Венеційська комісія висловила застереження і рекомендації до низки чутливих діючих українських законів, які грубо і масово порушують права людей. Проте влада робить вигляд, що їх не існує, Захід мовчить. Виходить, що влаштовує такий вибірковий підхід і їх, і нинішніх вітчизняних керівників. Зрештою, замовляє музику той, хто платить…

Інші статті: 



Комментариев нет:

Отправить комментарий